Szaküzletünk Budán: NOTEBOOK - ULTRABOOK - TABLET szaküzlet és szerviz
1119 Budapest
Vahot u. 6. (Alfa irodaház)

(06 1) 236-0667
(06 20) 439-7850
FAX(06 1) 784-3738
info@notebookzone.hu
N 47.46499 E 19.030144





NotebookZone.hu nagyobb térképen való megjelenítése

Megközelítési javaslatok:
- autóval az Etele vagy a Tétényi/Bártfai utca felől. A parkolás ingyenes! (térkép)
- gyalogosan a 7E, 173E, 103-as busz Bártfai utcai megállója felől (térkép)
- gyalogosan a 7, 173, 7E, 173E, 103, 114, 213, 214-es busz
Kelenföld városközpont megállója felől (térkép)
Nyitva tartás:
Hétköznapokon
10:00 - 18:00
A házhozszállítás díja:
(bruttó Ft, 5kg súlyhatárig)
Utánvétes fizetés esetén:1.480,- HUF
Előre utalás esetén:980,- HUF
Áruátvételi módok:
Személyes átvétel budai szaküzletünkben. (NotebookZone - 1119 Bp. Vahot u. 6.)
Kiszállítás futárszolgálattal. Az érvényes díjszabás a fenti táblázatban olvasható.

Bruttó 300 ezer HUF feletti megrendelését, sajnos nem áll módunkban kiszállítani, kizárólag a boltunkban személyesen tudja átvenni!

Fizetési feltételek:
A fizetés történhet készpénzben üzletünkben az áru átvételekor
új! - Bankkártyával üzletünkben az áru átvételekor (VISA, MASTERCARD, MAESTRO)

A magas banki költségek miatt a bankkártyás fizetést csak bolti listaáron történő vásárlás esetén tudjuk biztosítani! (webshop ár + 2% = bolti listaár)

Köszönjük megértésüket!
Átutalással üzletünkben, (interneten keresztül) az áru személyes átvételekor
(CIB bankból történő utalás esetén az összeg azonnal megjelenik a számlánkon)
Házhozszállítás esetén, utánvét fizetéssel a futárnak.
Előre átutalással

Ez esetben a számlát előre kinyomtatjuk és a másolatát elküldjük Önnek email-ben, vagy faxon. Az átutaláskor kérjük a számla sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek és az eredeti számla, a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át. Fontos információ: csak a számlán szereplő nevű cég, vagy magánszemély számlájáról történő átutalást áll módunkban elfogadni, és így árut kiadni!


A rendelés menete, webshop használati útmutató:
Megrendelését leadhatja a webshop-on keresztül, telefonon, faxon, vagy sms-ben. Személyes vásárlás előtt is célszerű telefonon egyeztetni, hogy a megvásárolni kívánt termékből van-e szabad raktárkészlet, mivel a készletinformációkat csak naponta egyszer frissítjük. A következő adatokat az ügyintézés pontossága érdekében, mindenképpen kérjük megadni:
pontos számlázási cím
pontos szállítási cím
a csomag átvevőjének neve, telefonos elérhetősége!
a megrendelni kívánt áruk pontos listája és bruttó ellenértéke.

A webshop-ban úgy tud vásárolni, hogy a kiválasztott termékeket a virtuális kosárba helyezi a gomb megnyomásával. Ezek után a gombra klikkelve ellenőrizheti és még módosíthatja a kosár tartalmát.

A számlázási és szállítási adatok megadása után ki kell választania az áruátvétel módját (itt megjelenik a szállítási költség), majd az ellenőrző oldalra lépés után elküldeni a rendelését. Az email cím kitöltése is kötelező, mivel a rendelés leadásának tényéről küldünk Önnek egy elektronikus levelet.

Ezek után kollégáink 1 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy email címen, hogy visszaigazolják a megrendelését. A rendelés véglegesítése után ügyviteli rendszerünk automatikus emailekben tájékoztatni fogja Önt a rendelésének aktuális állapotáról. (áru beérkezésének/kiszállításának várható időpontja, áru beérkezése, áru feladása, számlázás).

Utánvéttel rendelt termékek a feladást követően a DPD futárszolgálat rendszerében nyomon követhetők, ennek részleteit menet közben küldjük el Önnek.

A bolti raktáron lévő, hétköznap 10:00-ig megrendelt, azonnal elvihető jelöléssel ellátott termékeket tudjuk 1 munkanap határidővel kiszállítani.
A külső raktár: készleten jelzésű termékeket hétköznap 10:00-ig rendelve 2 munkanap, utána 3 munkanap határidővel tudjuk házhoz szállítani.
Amennyiben pénteken 10:00-ig adja le rendelését akkor azt következő héten, legkorábban hétfőn tudjuk Önnek eljuttatni (külső raktáros termék esetén kedden).
A kiszállítás napközben történik, munkaidőben 9-17 óráig.


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Bevezető rendelkezések

1.1. A www.notebookzone.hu online számítástechnika és multimédia áruházat (a továbbiakban: „Webáruház”) az RBNet.hu Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1119 Budapest, Etele út 69. 10. em. 90.; cégjegyzékszám: Fővárosi Törvényszék mint Cégbíróság Cg. 01-09-972925; adószám: 23592085-2-43.; a továbbiakban: „Szolgáltató” vagy „Üzemeltető”) üzemelteti.

1.2. A Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6. (Alfa irodaház, földszint 21.)
Telefon: 36 1 204-2600, 36 1 236-0667
E-mail: info@notebookzone.hu
Nyitva tartás: hétköznapokon 10:00 - 18:00

1.3. A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval illetve a vásárlással (ezek bármelyikével) a Szolgáltató és a Webáruház szolgáltatásai igénybe vevő (a továbbiakban: „vevő” vagy „vásárló”) között a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) rendelkezéseinek megfelelő szerződés jön létre.

1.4. A vevők, mint a Webáruház használói kötelesek elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben vevő a jelen ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az a weboldalt nem használhatja, a Webáruházban megrendelést nem adhat le, illetőleg nem vásárolhat. A vevő a Webáruházban adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy az általa megadott személyes adatait az Szolgáltató kezelje.

1.5. A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja. A változás a Webáruház weblapján történt megjelentés időpontjától hatályos. Azon vevők, akik nem értenek egyet a szabályok módosulásával, nem jogosultak a továbbiakban vásárlásra. A változtatások a már megkötött szerződéseket (így a visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

2. A szolgáltatás igénybevétele

2.1. A megrendelések leadása kizárólag a Webáruházban elektronikus úton, interneten keresztül a www.notebookzone.hu webcímen vagy az info@notebookzone.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben lehetséges.

2.2. A megrendelés leadása előtt a vevőnek lehetősége van a megadott adatok módosítására. A regisztrációhoz és így a megrendelés teljesítéséhez Vevő legalább az alábbi adatok megadására köteles:
- pontos számlázási cím,
- pontos szállítási cím,
- vevő email címe,
- a csomag átvevőjének neve, telefonos elérhetősége,
- a megrendelni kívánt áruk pontos megnevezése és bruttó ellenértéke.

2.3. A megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton, e-mail útján küldi el a vevők részére.

2.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos feltételek esetén (bizonyos termékek, nagy rendelési érték, szokásoshoz képest nagy mennyiség, stb.) a megrendelést csak és kizárólag egyedi írásbeli szerződés megkötése esetén teljesíti, mely esetben a vevőt tájékoztatja arról, hogy csak személyes megrendelést követően vagy írásbeli szerződés megkötését követően teljesít, a létrejött szerződés feltételei szerint. Ezen esetekben tehát egyáltalán nem jöhet létre szerződés a Webáruházban.

2.5. A megrendelést a Szolgáltató csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vevő a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Szolgáltató és a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan, hiányosan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség és az ezzel felmerült kár a vevőt terheli.

2.6. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kompenzációra.

2.7. A Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vevő és a Szolgáltató között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. A vevő a megrendelés elküldésével az adásvételi szerződés feltételeit elfogadja. A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató és vevő között csak és kizárólag a Szolgáltató megrendelést elfogadó kifejezett nyilatkozatával jön létre a szerződés, a megrendelés elküldésekor a Szolgáltató által generált automatikus email üzenet nem minősül visszaigazolásnak, az kizárólag a megrendelés sikeres rögzítését és Szolgáltató felé történt továbbítását nyugtázza. A Szolgáltató megrendelést elfogadó kifejezett nyilatkozata hiányában a felek között nem jön létre szerződés. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a felek mentesülnek az ajánlati kötöttség alól, a vevő nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni, a Szolgáltató pedig nem köteles teljesíteni. Felek elfogadják, hogy a fentiek szerint létrejövő szerződés - melyre a jelen ÁSZF rendelkezési irányadóak – magyar nyelven jön létre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, Szolgáltató a szerződéseket nem iktatja, azok utóbb nem hozzáférhetőek. A szerződésben, illetőleg az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben Magyarország joga az irányadó.

Szolgáltató a termékek kiszállításával együtt a jogszabály szerint írásbeli megerősítést küld a szerződésről, amely a termékekhez küldött számlán is szerepelhet.

2.8. A vásárlás menete:
-    Vevő a kiválasztott termékeket a virtuális kosárba helyezi a „kosárba” gomb megnyomásával. Ezek után a „Kosár” gombra klikkelve ellenőrizheti és még módosíthatja a kosár tartalmát.
-    Ezt követően a vevőnek a „Fizetés” gombra kattintva a számlázási és szállítási adatok megadása után ki kell választania az áruátvétel és fizetés módját (itt megjelenik a szállítási költség), majd az ellenőrző oldalra lépés után kell a vevőnek elküldeni a rendelését. Az e-mail cím kitöltése kötelező, mivel a rendelés leadásának tényéről a Szolgáltató elektronikus levelet küld a vevőnek.
-    A vevő által a megrendelés során vétett adatbeviteli hibák javítására a rendelés leadása előtt van lehetőség. A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell az ügyfélszolgálat e-mail címén.

2.9. A fogyasztónak minősülő vevő által a Webáruházban vagy e-mailen leadott rendelésekre a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései irányadóak. Amennyiben a fogyasztónak minősülő vevő a Webáruházban vagy e-mail útján adja le megrendelését, azonban a termék személyes átvételét választja, úgy a megrendelése csak foglalásnak minősül (azaz a Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt terméket a foglalási értesítőben meghatározott időpontig a vevő részére fenntartja) és nem jön létre adásvételi szerződés a vevő és Szolgáltató között. Ebben az esetben a vevő a Szolgáltató szaküzletében a termék megtekintése és kipróbálása után dönti el, hogy a terméket megvásárolja-e vagy sem, így a szerződés a vevő és a Szolgáltató együttes jelenlétében jön létre és nem minősül a távollévők között kötött szerződésnek.

2.10. Vásárlás előtt a vevőnek célszerű a Szolgáltatóval telefonon egyeztetni, hogy a megvásárolni kívánt termékből van-e szabad raktárkészlet, mivel a készletinformációkat csak naponta egyszer frissíti a szolgáltató. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kompenzációra.

2.11. A Webáruházban feltüntettet árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a mindenkor hatályos adójogszabályok szerinti általános forgalmi adó összegét. Azoknál a termékeknél ahol 0 (nulla) Ft-os ár szerepel, azok az adott időpontban nem kaphatóak. Az ilyen termékek megrendelése nem érvényes, a 0 Ft-os ár feltüntetés nem minősül ingyenes ajánlatnak. A Webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja.

2.12. Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő hibás árra (pl. „1” Ft-os ár), akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától. A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen esetekért sem a Webáruház sem a Szolgáltató felelősséget nem vállal, Szolgáltató az ilyen helyzet felismerését követően tájékoztatja a vevőt.

2.13. Szolgáltató a termékek leírását és technikai ismertetőit a gyártók által részére megadott adatok alapján jelenteti meg a Webáruházban, a Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a termékek tulajdonságait, jellemzőit a gyártók hibásan adták meg.

2.14. Szolgáltató a ”Kapcsolat” menüpontban megjelölt elérhetőségeken az általa nyújtott szolgáltatásokról, értékesített termékekről, a Webáruház használatáról szívesen nyújt további tájékoztatást.

2.15. A vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

2.16. Szolgáltató a vásárlás tekintetében létrejövő szerződés megkötéséig bármikor jogosult a szolgáltatásai feltételein változtatni. A Szolgáltató ajánlatain bármikor jogosult változtatni.

3. Szállítási és fizetési feltételek


3.1. Áruátvételi módok:

-    Személyes átvétel: a Szolgáltató 1119 Bp. Vahot u. 6. Alfa irodaház földszintjén lévő szaküzletében.
-    Kiszállítás futárszolgálattal: bruttó 300.000,- Ft alatti megrendelés esetén van ezen áruátvételi módra, a vevő bruttó 300.000,- Ft feletti megrendelése esetén a termék(ek) kizárólag személyesen, a Szolgáltató 1119 Bp. Vahot u. 6. Alfa irodaház földszintjén lévő szaküzletében vehetőek át.

3.2. A Szolgáltató törekszik a szállítás leghamarabb történő teljesítésére. A készleten lévő termék házhozszállítása általában a megrendelés visszaigazolásától számított 3 napon belül történik. A rendelésre szállított termékek esetében a szállítási idő általában a visszaigazolástól számított 7 nap. A Szolgáltató által a Webáruházban feltüntetett kiszállítási határidők tájékoztató jellegűek, a készlettől függően ezen határidők változhatnak, így ezen tájékoztató szállítási határidőkhöz képest bekövetkező változásokért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. A szokásos szállítási idő esetleges megnövekedése esetén a Szolgáltató igyekszik tájékoztatni a vevőt. A kiszállítás napközben történik, munkaidőben 9-17 óráig. A vevő köteles olyan szállítási címet megadni, ahol ezen időintervallumban elérhető.

3.3. Vevő a termékek vételárát az alábbi módokon egyenlítheti ki:

-    Utánvétes fizetéssel történő rendelés esetén a vételár és a szállítási díj a termék(ek) átvételekor készpénzben fizetendő.
-    A termékek Szolgáltató szaküzletében történő személyes átvétele esetén a fizetés történhet készpénzben, bankkártyával (Visa, Mastercard, Maestro), továbbá interneten történő átutalással. Szolgáltató kifejezetten tájékoztatja vevőket, hogy interneten történő átutalás esetén a termék csak abban az esetben vehető át, amennyiben annak vételára Szolgáltató bankszámláján jóváírásra kerül. CIB Bank Zrt. által vezetett számlaszámról történő utalás esetén az összeg azonnal jóváíródik a Szolgáltató bankszámlaszámán, egyéb magyarországi bankon keresztül történő internetes átutalás esetén a vételár jóváírása általában 4 órán belül történik meg.
-    Mind házhozszállítás, mind személyes átvétel esetén a fizetés történhet előre átutalással. Ebben az esetben a Szolgáltató a számlamásolatot email vagy fax útján megküldi a vevő részére, a vevő pedig a termék(ek) vételárát előre, a szállítást megelőzően köteles Szolgáltató bankszámlájára átutalni. Házhozszállítás esetén az előre utalandó számla a szállítási költséget is tartalmazza. Az átutaláskor a számla sorszámát minden esetben fel kell tüntetni a közlemény rovatban A Szolgáltató csak és kizárólag a számlán szereplő vevő számlájáról történő átutalást fogadja el. A vételárnak a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően vehetőek át a termékek, illetve a Szolgáltató a jóváírást követően gondoskodik a csomag elindításáról.

A Webáruház oldalán feltüntetett árak tájékoztató jellegűek és csak készpénzes, átutalásos és utánvétes fizetésnél érvényesek. Szolgáltató tájékoztatja vevőket, hogy bankkártyás fizetés esetén a termékek vételára 2%-al magasabb, mint az egyéb fizetési módok esetében.

3.4. A házhozszállítás díjszabása:

Bruttó Ft, 5kg súlyhatárig:
-    utánvét esetén: 1480,- Ft
-    előre utalás esetén: 980,- Ft

Az 5kg súlyt meghaladó küldemények esetén a Szolgáltató egyedi kiszállítási árat ad.

Külön csomagolási költség nem kerül a Szolgáltató által felszámításra.

3.5. Amennyiben a kiszállított termék vételárát a vevő a futárnak nem tudja megfizetni, vagy az áru az vevőnek fel nem róható okból nem adható át, a vevő köteles a Szolgáltatónak az áru rendelkezésre állításával (bruttó 5.000,- Ft csomagolási és adminisztrációs költség) és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni. Ez azokra a megrendelésekre is vonatkozik, ahol esetleg a kiszállítás díjtalan lenne. A visszaküldött csomagok visszaszállítási díja a vevőt terheli. Ilyen esetekben a csomag újraküldésére, kizárólag a termék vételárának és a szállítási díjnak az Eladó részére történő átutalását követően van mód.

3.6. A vevőnek lehetősége van a rendelés lemondására a szállítási és rendelkezésre állítási költség megtérítése nélkül is, amennyiben a lemondás legkésőbb a rendelésének e-mailes, vagy telefonos visszaigazolásakor és adatainak egyeztetésekor megtörténik.

3.7. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a vevőre akkor száll át, amikor vevő a megrendelt terméket átvette.

3.8. Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag és a termék sértetlenségét, darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Mennyiségi hiány vagy sérült csomagolás, termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában a Webáruház semmilyen mennyiségi reklamációt nem fogad el, ez alól kivétel ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.

4. Szavatosság, jótállás

4.1. Szolgáltató a termékekre a hatályos jogszabályokban meghatározott szavatosságot és jótállást vállalja. A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. Fogyasztónak a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vevő minősül. A fogyasztónak minősülő vevő jótállási igényét az eredeti jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla bemutatásával érvényesítheti. Jótállás esetén a fogyasztónak minősülő vevő kijavítási vagy csereigényét az eladónál érvényesítheti. A fogyasztónak minősülő vevőnek lehetősége van arra, hogy a jótállás alapján kijavítási vagy csereigényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szervizben érvényesítse. Amennyiben a termék gyártója a jogszabályokban meghatározottnál kedvezőbb szavatosságot és jótállást vállal, úgy ezen kedvezőbb jótállás és szavatosság feltételeiről és tartamáról a Szolgáltató a jótállási jegyen tájékoztatja a vevőt. A termék gyártója által vállalt, jogszabályban meghatározottnál kedvezőbb jótállás és szavatosság esetén az igényét a vevő közvetlenül a gyártó felé köteles érvényesíteni. A készülékek akkumulátorára és kijelzőjére a jótállási idő 12 hónap.

4.2. Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vevő választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében meghatározott fogyasztási cikkek esetében ha a fogyasztónak minősülő vevő a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Ptk. 306.§ (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

4.3. Ha a termék hibája a vásárlás után a helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatnak, idegen beavatkozásnak, szakszerűtlen kezelésnek, nem jogtiszta szoftver használatának, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, vagy egyéb külső tényezőknek – mint például szennyeződés, folyadékok, áramingadozások – tulajdonítható okokból keletkezett, az esetben a jótállási igény nem érvényesíthető.

4.4. A kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306.§ (2) bekezdése értelmében – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül végzi el a garanciális szerviz.

4.5. A jótállási jegyen történő bármilyen javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét és a Szolgáltató jótállási kötelezettsége megszűnését vonja maga után.

4.6. A Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.), az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet, valamint egyéb hatályos magyar jogszabályok irányadóak.

5. Elállási jog és gyakorlásának feltételei

5.1. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a távollevők között kötött szerződésekről 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „Rendelet”) tartalmazza. A Rendelet értelmében az elállás joga csak és kizárólag a fogyasztónak minősülő vevőt illeti meg. Fogyasztónak a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vevő minősül. A Rendelet teljes szövege a jelen ÁSZF 1. számú függelékében megtalálható.

5.2. A Rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a fogyasztónak minősülő vevő, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételétől számított 3 hónapig gyakorolhatja. Kézhezvételi időpont a termék futártól történő átvételnek az időpontja.

5.3. A Rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vevő nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányának vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta. A Rendelet ezen rendelkezése vonatkozik a gyárilag szoftverrel előtelepített termékek értékesítése esetére, így amennyiben a fogyasztónak minősülő vevő a termék csomagolását felbontja, az a szoftver csomagolása felbontásának minősül és ebben az esetben a vevő ezen termék vonatkozásában nem gyakorolhatja az elállási jogot. Szolgáltató ezért kifejezetten felhívja a fogyasztónak minősülő vevő figyelmét arra, hogy a gyárilag szoftverrel előtelepített termékek rendelése előtt ezen körülményt vegye figyelembe.

5.4. Elállás esetén a fogyasztónak minősülő vevő a sértetlen terméket és a termékhez mellékelt kiegészítő termékeket (pl. szoftver, kézikönyv, vezeték, dokumentáció, stb.) a számlával vagy annak másolatával együtt, saját költségén, megfelelő csomagolásban köteles visszaküldeni vagy visszavinni a Szolgáltató címére. Ha a fogyasztónak minősülő vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden részére átadott kiegészítő terméket, Szolgáltató a termék vételárát a hiányzó kiegészítő termékek árával csökkentetten fizeti vissza a vevőnek.

5.5. A Szolgáltató a Webáruházban kizárólag sérülésmentes vagy a rendeltetésszerű használatot meg nem haladóan használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a fogyasztónak minősülő vevő részére megtéríteni. A Szolgáltató követelheti a fogyasztótól a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését, továbbá azon kárai megtérítését, melyek a rendeltetésszerű, de a kipróbáláshoz szükséges használatot meghaladó használatból erednek.

5.6. A Rendeleten alapuló elállást indokolni nem kell. A Rendelet értelmében az írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Írásbeli elállásnak kizárólag a telefax útján vagy postai úton igazolhatóan megküldött elállás minősül.

5.7. A visszaküldött termék Szolgáltató részére történő visszajuttatásának költségei a vevőt terhelik. Utánvéttel visszaküldött terméket a Szolgáltató nem vesz át. Amennyiben a vevő nem a jelen ÁSZF és a hatályos jogszabályok szerint közli és gyakorolja elállási jogát úgy a Szolgáltató a vételárat nem téríti vissza, azonban - előzetes egyeztetést követően - mód van a termék visszaküldésére a vevő részére. Ennek az újbóli kiszállításnak a költségei a vevőt terhelik.

5.8. A fogyasztónak minősülő vevő által jogszerűen gyakorolt elállás kézhezvételét követő 5 napon belül a Szolgáltató írásban igazolja a vevőnek a termék vételárának visszatérítését, melytől számított 5 napon belül a vevő a terméket köteles a Szolgáltató részére visszaküldeni. A Szolgáltató a fogyasztónak minősülő vevő által jogszerűen gyakorolt elállástól számított 30 napon belül, a visszaküldött termék átvételét követően téríti vissza a termék vételárát.

5.9. Amennyiben a vevő a Webáruházban minőségi hibás, sérült, vagy más módon csökkent minőségű terméket vásárol, mely állapotról a Szolgáltató a vevőt a megrendelés előtt tájékoztatta, úgy ezen hibára, sérülésre vagy csökkent minőségre hivatkozással a vevő a megrendeléstől nem állhat el, a létrejött szerződést nem jogosult felmondani, tekintettel arra, hogy a megrendelt termék ezen tulajdonságára a Szolgáltató a figyelmét felhívta és annak ismeretében döntött a megrendelésről.

6. A felelősség korlátozása, illetőleg kizárása

6.1. A Webáruházban való vásárlás feltételezi a vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

6.2. A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

-    Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
-    A Webáruházban megjelenített termék kifogyása. A Szolgáltató bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.
-    Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
-    Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
-    Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése vagy megsemmisülése.
-    Bármely szoftver nem megfelelő működése.
-    Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

6.3. A Szolgáltató kizárja felelősségét minden közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.

6.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az adatvesztésből, a szoftver-helyreállításból, állási időből a Vevőnél esetlegesen felmerülő károkért és elmaradt haszonért, valamint a vevőnél bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért sem.

6.5. A vevő által a termékeken használt, tárolt, képzett adatok rendszeres mentése a vevő kötelezettsége.

6.6. Vevő teljes körű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. A Szolgáltató ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

7. Hatály és módosítás

7.1. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában a nyitó oldalon tájékoztatja a vevőket. A módosítást követően bármely szolgáltatás használatával a felhasználó elfogadja a módosított ÁSZF rendelkezéseit.

8. Vegyes rendelkezések

8.1. A Szolgáltató rendszere a vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a vevők által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal, kivéve, amennyiben ehhez a vevő hozzájárult.

8.2. A Szolgáltató jogosult a vevők részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a vevő a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.

8.3. A vevő a 8.1., illetve 8.2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni.

8.4. A fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, a Szolgáltató fentiekben megjelölt ügyfélszolgálatán.

Budapest, 2013. augusztus 01.



RBNet.hu
Korlátolt Felelősségű Társaság

1. számú függelék:

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet
a távollevők között kötött szerződésekről

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:
1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés).
(2) A rendelet akkor alkalmazható, ha külön jogszabály a rendelet hatálya alá tartozó szerződésről eltérően nem rendelkezik.
(3) A rendelet hatálya nem terjed ki:
a) a távértékesítés keretében kötött pénzügyi ágazati szolgáltatási szerződésekről szóló törvény által szabályozott pénzügyi ágazati szolgáltatásokra irányuló szerződésekre;
b) automatából történő értékesítésre;
c) nyilvános telefonállomás igénybevétele útján az elektronikus hírközlési szolgáltatóval kötött szerződésre;
d) az építési szerződésre;
e) ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
f) az árverésen kötött szerződésre.
(4) Nem kell alkalmazni a 2-6. §, valamint a 7. § (1) bekezdésének rendelkezéseit
a) az élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződésekre, továbbá
b) az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja.
(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.
2. § (1) A vállalkozás a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:
a) a vállalkozás cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
b) a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
c) a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról, valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről;
d) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
e) az elállás jogáról (4. és 5. §);
f) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;
g) a vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről;
h) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.
(2) A vállalkozás az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.
(3) Ha a vállalkozás telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, a telefonbeszélgetés megkezdésekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.
3. § (1) A vállalkozás köteles a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakról való tájékoztatást írásban - papíron vagy más, a fogyasztó számára hozzáférhető tartós adathordozón - a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Ha e kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, ezt az írásbeli megerősítést a szerződés teljesítése során kellő időben, de - kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik - legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles a fogyasztó részére rendelkezésre bocsátani.
(2) Az (1) bekezdés szerinti írásbeli megerősítésnek a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakon túl tartalmaznia kell:
a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;
b) a vállalkozás azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
c) az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat);
d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell a vállalkozásnak a (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.
(4) E § alkalmazásában tartós adathordozó az olyan eszköz, amely a fogyasztó számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig
gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
6. § (1) Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön [a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § o) pontja] fedezi, a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
(2) A fogyasztó a vállalkozásnak a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető.
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a vállalkozás előzetes megállapodásán alapul. A vállalkozás köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.
7. § (1) Ha a felek a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a vállalkozás a szolgáltatás rendeltetéséből kétségtelenül megállapítható időpontban, ennek hiányában a fogyasztó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a vállalkozáshoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
(2) Ha a vállalkozás a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a vállalkozást nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
(3) Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, a 4. § szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.
8. § (1) A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a vállalkozás ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.
9. § (1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a vállalkozás a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót (telefaxot) használjon.
(2) Ha külön jogszabály eltérően nem rendelkezik, a vállalkozás a fogyasztó kifejezett tiltakozásának hiányában használhat olyan, közvetlen kapcsolatot lehetővé tevő távközlő eszközt, amely nem tartozik az (1) bekezdés hatálya alá.
10. § A vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó 9. §-ban előírt hozzájárulását beszerezte.
11. § (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.
(2) A rendeletben foglaltaktól csak a fogyasztó javára lehet eltérni.
(3) Ha a rendelet hatálya alá tartozó szerződés az Európai Gazdasági Térség valamelyik államával szoros kapcsolatban áll, harmadik ország jogának a felek által a szerződésre irányadó jogként való választása érvénytelen annyiban, amennyiben e harmadik ország joga az említett államnak a 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvet átültető jogszabálya eltérést nem engedő rendelkezésével ellentétes. Az érintett kérdésben a felek által választott jog helyett az említett állam jogát kell a szerződésre alkalmazni.
11/A. § A 2. és 3. § rendelkezéseinek megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvényben meghatározott szabályok szerint jár el.
12. § (1) Ez a rendelet 1999. március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.
(2)
(3) Ez a rendelet a távollévők között kötött szerződések esetén a fogyasztók védelméről szóló, 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgálja; az irányelv 8. cikke kivételével.



Linkajánló:
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogassa meg a notebookzone.hu webüzletet a ShopManian

Kezdőlap - Termékeink - Elérhetőségeink, ÁSZF - Adatvédelem - © RBNet.hu Kft. - 2005-2012. [Design: RoBfeatDekS - Code: RoB - Hosted by: Exceex Online]