Szaküzletünk Budán: NOTEBOOK - ULTRABOOK - TABLET szaküzlet és szerviz
1119 Budapest
Vahot u. 6. (Alfa irodaház)

(06 1) 236-0667
(06 20) 439-7850
FAX(06 1) 784-3738
info@notebookzone.hu
N 47.46499 E 19.030144





NotebookZone.hu nagyobb térképen való megjelenítése

Megközelítési javaslatok:

- A 4-es metró Bikás park megálló kijáratától jobbra 200 méter
- autóval az Etele vagy a Tétényi/Bártfai utca felől. A parkolás ingyenes! (térkép)
- gyalogosan a 103-as busz Bártfai utcai megállója felől (térkép)
- gyalogosan a 7, 107, 114, 153, 213, 214-es busz Kelenföld városközpont megállója felől (térkép)

Google utcakép az irodaházról, ahol megtalál minket megtekinthető: ide kattintva

Üzletünk akadálymentesített.
Nyitva tartás:
Hétköznapokon
10:00 - 18:00
A házhozszállítás díja:
(bruttó Ft, 5kg súlyhatárig)
Utánvétes fizetés esetén:1.480,- HUF
Előre utalás esetén:980,- HUF
Áruátvételi módok:
Személyes átvétel budai szaküzletünkben. (NotebookZone - 1119 Bp. Vahot u. 6.)
Kiszállítás futárszolgálattal. Az érvényes díjszabás a fenti táblázatban olvasható.

Bruttó 300 ezer HUF feletti megrendelését, sajnos nem áll módunkban kiszállítani, kizárólag a boltunkban személyesen tudja átvenni!

Fizetési feltételek:
A fizetés történhet készpénzben üzletünkben az áru átvételekor
Bankkártyával üzletünkben az áru átvételekor (VISA, MASTERCARD, MAESTRO)

A magas banki költségek miatt a bankkártyás fizetést csak bolti listaáron történő vásárlás esetén tudjuk biztosítani! (webshop ár + 1% = bolti listaár)

Köszönjük megértésüket!
Átutalással üzletünkben, (interneten keresztül) az áru személyes átvételekor
(CIB bankból történő utalás esetén az összeg azonnal megjelenik a számlánkon)
Házhozszállítás esetén, utánvét fizetéssel a futárnak.
Előre átutalással

Ez esetben a számlát előre kinyomtatjuk és a másolatát elküldjük Önnek email-ben, vagy faxon. Az átutaláskor kérjük a számla sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek és az eredeti számla, a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át. Fontos információ: csak a számlán szereplő nevű cég, vagy magánszemély számlájáról történő átutalást áll módunkban elfogadni, és így árut kiadni!


A rendelés menete, webshop használati útmutató:
Megrendelését leadhatja a webshop-on keresztül, telefonon, faxon, vagy sms-ben. Személyes vásárlás előtt is célszerű telefonon egyeztetni, hogy a megvásárolni kívánt termékből van-e szabad raktárkészlet, mivel a készletinformációkat csak naponta egyszer frissítjük. A következő adatokat az ügyintézés pontossága érdekében, mindenképpen kérjük megadni:
pontos számlázási cím
pontos szállítási cím
a csomag átvevőjének neve, telefonos elérhetősége!
a megrendelni kívánt áruk pontos listája és bruttó ellenértéke.

A webshop-ban úgy tud vásárolni, hogy a kiválasztott termékeket a virtuális kosárba helyezi a gomb megnyomásával. Ezek után a gombra klikkelve ellenőrizheti és még módosíthatja a kosár tartalmát.

A számlázási és szállítási adatok megadása után ki kell választania az áruátvétel módját (itt megjelenik a szállítási költség), majd az ellenőrző oldalra lépés után elküldeni a rendelését. Az email cím kitöltése is kötelező, mivel a rendelés leadásának tényéről küldünk Önnek egy elektronikus levelet.

Ezek után kollégáink 1 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy email címen, hogy visszaigazolják a megrendelését. A rendelés véglegesítése után ügyviteli rendszerünk automatikus emailekben tájékoztatni fogja Önt a rendelésének aktuális állapotáról. (áru beérkezésének/kiszállításának várható időpontja, áru beérkezése, áru feladása, számlázás).

Utánvéttel rendelt termékek a feladást követően a DPD futárszolgálat rendszerében nyomon követhetők, ennek részleteit menet közben küldjük el Önnek.

A bolti raktáron lévő, hétköznap 10:00-ig megrendelt, azonnal elvihető jelöléssel ellátott termékeket tudjuk 1 munkanap határidővel kiszállítani.
A külső raktár: készleten jelzésű termékeket hétköznap 10:00-ig rendelve legkorábban 2 munkanap, utána 3 munkanap határidővel tudjuk házhoz szállítani.
Amennyiben pénteken 10:00-ig adja le rendelését akkor azt következő héten, legkorábban hétfőn tudjuk Önnek eljuttatni (külső raktáros termék esetén kedden).
A kiszállítás napközben történik, munkaidőben 9-17 óráig.


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Bevezető rendelkezések

1.1. A www.notebookzone.hu online számítástechnika és multimédia áruházat (a továbbiakban: „Webáruház”) az

RBNet.hu Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1119 Budapest, Etele út 69. 10. em. 90.;

cégjegyzékszám: Fővárosi Törvényszék mint Cégbíróság Cg. 01-09-972925;

adószám: 23592085-2-43.; a továbbiakban: „Szolgáltató” vagy „Üzemeltető”) üzemelteti.

1.2. A Szolgáltató ügyfélszolgálatának (szaküzletének) elérhetőségei:

Cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6. (Alfa irodaház, földszint 21.)
Telefon: +36 (1) 204-2600, +36 (1) 236-0667
E-mail: info@notebookzone.hu
Telefax: +36 (1) 784-3738
Nyitva tartás: hétköznapokon 10:00 - 18:00

1.3. A Webáruházban történő vásárlással a Szolgáltató és a Webáruház szolgáltatásait igénybe vevő (a továbbiakban: „vevő” vagy „vásárló”) között a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) rendelkezéseinek megfelelő szerződés jön létre.

1.4. A vevők, mint a Webáruház használói kötelesek elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben vevő a jelen ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy a weboldalt nem használhatja, a Webáruházban nem regisztrálhat, megrendelést nem adhat le, illetőleg nem vásárolhat. A vevő a Webáruházban adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy az általa megadott személyes adatait az Szolgáltató a jogszabályi előírásoknak és hatályos Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatának megfelelően kezelje.

1.5. A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja. A változás a Webáruház weblapján történt megjelenés időpontjától hatályos. Azon vevők, akik nem értenek egyet a szabályok módosulásával, nem jogosultak a továbbiakban vásárlásra. A változtatások a már megkötött szerződéseket (így a visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

2. A szolgáltatás igénybevétele

2.1. A megrendelések leadása kizárólag a Webáruházban elektronikus úton, interneten keresztül a www.notebookzone.hu webcímen vagy a info@notebookzone.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben lehetséges.

2.2. A megrendelések leadása előtt a vevő köteles regisztrálni magát a Webáruházban. A megrendelés leadása előtt a vevőnek lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A regisztrációhoz és így a megrendelés teljesítéséhez a vevő legalább az alábbi adatok megadására köteles:
- vevő neve,
- pontos számlázási cím,
- pontos szállítási cím,
- vevő email címe,
- a csomag átvevőjének neve, telefonos elérhetősége,
- a megrendelni kívánt áru(k) pontos megnevezése és bruttó ellenértéke.

2.3. A megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton, e-mail útján küldi el a vevők részére, illetve teszi közzé weblapján jelen ÁSZF keretén belül.

2.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos feltételek esetén (bizonyos termékek, nagy rendelési érték, szokásoshoz képesti nagy mennyiség, stb.) a megrendelést csak és kizárólag egyedi írásbeli szerződés megkötése esetén teljesíti, mely esetben a vevőt tájékoztatja arról, hogy csak személyes megrendelést követően vagy írásbeli szerződés megkötését követően teljesít, a létrejött szerződés feltételei szerint. Ezen esetekben tehát egyáltalán nem jöhet létre szerződés a Webáruházban.

2.5. A megrendelést a Szolgáltató csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vevő a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Szolgáltató és a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan, hiányosan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség és az ezzel felmerült kár a vevőt terheli.

2.7. A Webáruházban történő vásárlás esetén – a 2.9. pontban foglalt kivétellel – szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vevő és a Szolgáltató között, amely jogviszonyra a megrendelés és a visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. A vevő a megrendelés elküldésével a jelen ÁSZF és az adásvételi szerződés feltételeit elfogadja, továbbá kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szerződési nyilatkozatának megtétele, megrendelésének elküldése fizetési kötelezettséget von maga után. A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató és vevő között csak és kizárólag a Szolgáltató megrendelést elfogadó kifejezett nyilatkozatával jön létre a szerződés, a megrendelés elküldésekor a Szolgáltató által generált automatikus email üzenet nem minősül visszaigazolásnak, az kizárólag a megrendelés sikeres rögzítését és Szolgáltató felé történt továbbítását nyugtázza. A Szolgáltató megrendelést elfogadó kifejezett nyilatkozata hiányában a felek között nem jön létre szerződés. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a felek mentesülnek az ajánlati kötöttség alól, a vevő nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni, a Szolgáltató pedig nem köteles teljesíteni. Felek elfogadják, hogy a fentiek szerint létrejövő szerződés - melyre a jelen ÁSZF rendelkezési irányadóak – magyar nyelven jön létre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, Szolgáltató a szerződéseket nem iktatja, azok utóbb nem hozzáférhetőek. A szerződésben, illetőleg az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben Magyarország joga az irányadó.

Fogyasztónak minősülő vevő vásárlása esetén a Szolgáltató legkésőbb a termékek átadásával, kiszállításával együtt a jogszabály szerinti tartalmú visszaigazolást ad a szerződésről, amelyet teljesíthet a vevőnek történő elektronikus levél küldésével vagy a termékekhez küldött számlán történő feltüntetéssel. Fogyasztónak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy vevő minősül.

2.8. A vásárlás menete:
-    Vevő a kiválasztott termékeket a virtuális kosárba helyezi a „kosárba” gomb megnyomásával. Ezek után az „összesítés és megrendelés” gombra klikkelve ellenőrizheti, és még módosíthatja a kosár tartalmát.
-    Ezt követően a vevőnek a számlázási és szállítási adatok megadása után ki kell választania az áruátvétel és fizetés módját (itt megjelenik a szállítási költség), majd az ellenőrző oldalra lépés után kell a vevőnek elküldeni a rendelését. Az e-mail cím kitöltése kötelező, mivel a rendelés leadásának tényéről a Szolgáltató elektronikus levelet küld a vevőnek.
-    A vevő által a megrendelés során vétett adatbeviteli hibák javítására a rendelés leadása előtt van lehetőség. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell az ügyfélszolgálat e-mail címén.

2.9. A fogyasztónak minősülő vevő által a Webáruházban vagy e-mailen leadott rendelésekre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „Rendelet”) rendelkezései irányadóak. Amennyiben a fogyasztónak minősülő vevő a Webáruházban vagy e-mail útján adja le megrendelését, azonban a termék személyes átvételét választja, úgy a megrendelése csak foglalásnak minősül (azaz a Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt terméket a foglalási értesítőben meghatározott időpontig a vevő részére fenntartja) és nem jön létre adásvételi szerződés a vevő és a Szolgáltató között. Ebben az esetben a vevő a Szolgáltató szaküzletében a termék megtekintése és kipróbálása után dönti el, hogy a terméket megvásárolja-e vagy sem, így a szerződés a vevő és a Szolgáltató együttes jelenlétében jön létre és nem minősül a távollévők között kötött szerződésnek.

2.10. Vásárlás előtt a vevőnek célszerű a Szolgáltatóval telefonon egyeztetni, hogy a megvásárolni kívánt termékből van-e szabad raktárkészlet, mivel a készletinformációkat csak naponta egyszer frissíti a szolgáltató.
Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kompenzációra.

2.11. A Webáruházban feltüntettet árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a mindenkor hatályos adójogszabályok szerinti általános forgalmi adó összegét. Azoknál a termékeknél ahol 0,- (nulla) Ft-os ár szerepel, azok az adott időpontban nem kaphatóak. Az ilyen termékek megrendelése nem érvényes, a 0,- Ft-os ár feltüntetés nem minősül ingyenes ajánlatnak. A Webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja.

2.12. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő hibás árra (pl. „1”,- Ft-os ár), akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától. A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen esetekért sem a Webáruház sem a Szolgáltató felelősséget nem vállal, a Szolgáltató az ilyen helyzet felismerését követően tájékoztatja a vevőt.

2.13. A Szolgáltató a termékek leírását és technikai ismertetőit a gyártók által részére megadott adatok alapján jelenteti meg a Webáruházban, a Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a termékek tulajdonságait, jellemzőit a gyártók hibásan adták meg.

2.14. A Szolgáltató a ”Kapcsolat” menüpontban megjelölt elérhetőségeken az általa nyújtott szolgáltatásokról, értékesített termékekről, a Webáruház használatáról szívesen nyújt további tájékoztatást.

2.15. A vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

2.16. A Szolgáltató a vásárlás tekintetében létrejövő szerződés megkötéséig bármikor jogosult a szolgáltatásai feltételein változtatni. A Szolgáltató ajánlatain bármikor jogosult változtatni.

3. Szállítási és fizetési feltételek

3.1. Áruátvételi módok:
-    Személyes átvétel: a Szolgáltató 1119 Budapest, Vahot u. 6. Alfa irodaház földszintjén lévő szaküzletében.
-    Kiszállítás futárszolgálattal: bruttó 300.000,- Ft alatti megrendelés esetén van lehetőség ezen áruátvételi módra, a vevő bruttó 300.000,- Ft feletti megrendelése esetén a termék(ek) kizárólag személyesen, a Szolgáltató 1119 Budapest, Vahot u. 6. Alfa irodaház földszintjén lévő szaküzletében vehetőek át.

3.2. A Szolgáltató törekszik a szállítás leghamarabb történő teljesítésére. A készleten lévő termék házhozszállítása általában a megrendelés visszaigazolásától számított 3 napon belül történik. A rendelésre szállított termékek esetében a szállítási idő általában a visszaigazolástól számított 7 nap. A Szolgáltató által a Webáruházban feltüntetett kiszállítási határidők tájékoztató jellegűek, a készlettől függően ezen határidők változhatnak, így ezen tájékoztató szállítási határidőkhöz képest bekövetkező változásokért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. A szokásos szállítási idő esetleges megnövekedése esetén a Szolgáltató igyekszik tájékoztatni a vevőt. A kiszállítás napközben történik, munkaidőben 09-17 óráig. A vevő köteles olyan szállítási címet megadni, ahol ezen időintervallumban elérhető.

3.3. Vevő a termékek vételárát az alábbi módokon egyenlítheti ki:

-    Utánvétes fizetéssel történő rendelés esetén a vételár és a szállítási díj a termék(ek) átvételekor készpénzben fizetendő.
-    A termékek Szolgáltató szaküzletében történő személyes átvétele esetén a fizetés történhet készpénzben, bankkártyával (Visa, Mastercard, Maestro), továbbá interneten történő átutalással. Szolgáltató kifejezetten tájékoztatja a vevőket, hogy az interneten történő átutalás esetén a termék csak abban az esetben vehető át, amennyiben annak vételára Szolgáltató bankszámláján jóváírásra került. A CIB Bank Zrt. által vezetett számlaszámról történő utalás esetén az összeg azonnal jóváíródik a Szolgáltató bankszámlaszámán, egyéb magyarországi bankon keresztül történő internetes átutalás esetén a vételár jóváírása általában 4 órán belül történik meg.
-    Mind házhozszállítás, mind személyes átvétel esetén a fizetés történhet előre átutalással. Ebben az esetben a Szolgáltató a számlamásolatot email vagy fax útján megküldi a vevő részére, a vevő pedig a termék(ek) vételárát előre, a szállítást megelőzően köteles Szolgáltató bankszámlájára átutalni. Házhozszállítás esetén az előre utalandó számla a szállítási költséget is tartalmazza. Az átutaláskor a számla sorszámát minden esetben fel kell tüntetni a közlemény rovatban. A Szolgáltató csak és kizárólag a számlán szereplő vevő számlájáról történő átutalást fogadja el. A vételárnak a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően vehetőek át a termékek, illetve a Szolgáltató a jóváírást követően gondoskodik a csomag elindításáról.

A Webáruház oldalán feltüntetett árak tájékoztató jellegűek és csak készpénzes, átutalásos és utánvétes fizetésnél érvényesek (kedvezményes ár). Szolgáltató tájékoztatja vevőket, hogy amennyiben a termék átvétele a Szolgáltató szaküzletében történik és a vevő bankkártyával fizet, úgy abban az esetben a termék vételára a kedvezmény (1%) nélküli szaküzleti ár.

3.4. A házhozszállítás díjszabása:

    Bruttó Ft, 5kg súlyhatárig:
-    utánvét esetén: 1.480,- Ft
-    előre utalás esetén: 980,- Ft

    Az 5kg súlyt meghaladó küldemények esetén a Szolgáltató egyedi kiszállítási árat ad.

    Külön csomagolási költség nem kerül a Szolgáltató által felszámításra.

3.5. Amennyiben a kiszállított termék vételárát a vevő a futárnak nem tudja megfizetni, vagy az áru a vevőnek felróható okból nem adható át, a vevő köteles a Szolgáltatónak az áru rendelkezésre állításával (bruttó 5.000,- Ft csomagolási és adminisztrációs költség) és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni. Ez azokra a megrendelésekre is vonatkozik, ahol esetleg a kiszállítás díjtalan lenne. A visszaküldött csomagok visszaszállítási díja a vevőt terheli. Ilyen esetekben a csomag újraküldésére, kizárólag a termék vételárának és a szállítási díjnak a Szolgáltató részére történő átutalását követően van mód.

3.6. A vevőnek lehetősége van a rendelés lemondására a szállítási és rendelkezésre állítási költség megtérítése nélkül, amennyiben a lemondás legkésőbb a rendelésének e-mailen történő visszaigazolásakor és adatainak egyeztetésekor megtörténik.

3.7. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a vevőre a termék átvételével egyidejűleg száll át.

3.8. Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag és a termék sértetlenségét, darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Mennyiségi hiány vagy sérült csomagolás, termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában a Webáruház semmilyen mennyiségi reklamációt nem fogad el, ez alól kivétel, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.

4. Szavatosság, jótállás

4.1. Szolgáltató a termékekre a hatályos jogszabályokban meghatározott szavatosságot és jótállást vállalja. Jótállási kötelezettség és termékszavatosság a Szolgáltatót kizárólag a fogyasztónak minősülő vevővel szemben terheli. Fogyasztónak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy vevő minősül.

A Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.  törvény (Ptk.), az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, valamint egyéb hatályos magyar jogszabályok irányadóak.

4.2. Jótállás

A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. A fogyasztónak minősülő vevő jótállási igényét az eredeti jótállási jegy bemutatásával érvényesítheti. A fogyasztónak minősülő vevőnek lehetősége van arra, hogy a jótállás alapján kijavítási vagy csereigényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szervizben érvényesítse. A fogyasztónak minősülő vevő közvetlenül a gyártótól (a termék előállítója és forgalmazója) is követelheti a kijavítást vagy a kicserélést. Amennyiben a termék gyártója a jogszabályokban meghatározottnál kedvezőbb szavatosságot és jótállást vállal, úgy ezen kedvezőbb jótállás és szavatosság feltételeiről és tartamáról a Szolgáltató a jótállási jegyen tájékoztatja a vevőt. A termék gyártója által vállalt, jogszabályban meghatározottnál kedvezőbb jótállás és szavatosság esetén az igényét a vevő közvetlenül a gyártó felé köteles érvényesíteni. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A készülékek akkumulátorára és kijelzőjére a jótállási idő 12 hónap.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében meghatározott fogyasztási cikkek esetében ha a fogyasztónak minősülő vevő a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Ptk. 6:159. § (2) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Ha a termék hibája a vásárlás után a helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatnak, idegen beavatkozásnak, szakszerűtlen kezelésnek, nem jogtiszta szoftver használatának, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, vagy egyéb külső tényezőknek – mint például szennyeződés, folyadékok, áramingadozások – tulajdonítható okokból keletkezett, az esetben a jótállási igény nem érvényesíthető.

A jótállási jegyen történő bármilyen javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét és a Szolgáltató jótállási kötelezettsége megszűnését vonja maga után.

Jótállási igény érvényesítése esetén a fogyasztónak minősülő vevőt a 4.3. pontban meghatározott jogok illetik meg.

Kapcsolódó dokumentumok:

TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL (PDF)

JEGYZŐKÖNYV A FOGYASZTÓ KIFOGÁSÁRÓL(PDF)

4.3. Kellékszavatosság

Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vevő a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Kellékszavatossági igénye alapján a vevő - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A vevő választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vevő köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A fogyasztónak nem minősülő vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni, ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított egy (1) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A fogyasztónak minősülő vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legfeljebb a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni a Szolgáltatóval, ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két (2) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A teljesítéstől számított hat (6) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a fogyasztónak minősülő vevő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat (6) hónap eltelte után azonban már a fogyasztónak minősülő vevő köteles bizonyítani, hogy a fogyasztónak minősülő vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

4.4. Termékszavatosság

A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő vevő – választása szerint – a 4.3. pont szerinti kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igény keretében azonban a fogyasztónak minősülő vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a fogyasztónak minősülő vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. A fogyasztónak minősülő vevő termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak minősülő vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

4.5. A fogyasztónak minősülő vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt, illetve kellékszavatossági és jótállási, valamint termékszavatossági és jótállási igényt  egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

5. Elállási jog és gyakorlásának feltételei

5.1. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a Rendelet tartalmazza. A Rendelet értelmében az elállás joga csak és kizárólag a fogyasztónak minősülő vevőt illeti meg. Fogyasztónak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eső célból szerződést kötő vevő minősül. A Rendelet teljes szövege a Webáruház oldalán  megtalálható.

5.2. A Rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a vevő vagy a vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi; több termék vagy több tételből, darabból álló termék adásvételekor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a vevő vagy a vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket vagy az utolsó tételt, darabot átveszi. Fogyasztónak minősülő vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Amennyiben a Szolgáltató a fogyasztónak minősülő vevőt az őt megillető elállási jog gyakorlási jogának határidejéről és egyéb feltételeiről, különösen az elállási jog gyakorlásának módjáról nem tájékoztatta a 2.7. pont szerinti módon, a fogyasztónak minősülő vevő 14 napos elállási határideje tizenkét hónappal meghosszabbodik. Termék átvételének időpontja a termék személyes átvételének vagy a futártól történő átvételnek az időpontja.

5.3. A Rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vevő nem gyakorolhatja az elállási jogot lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának vásárlása esetében, ha az átadást követően a csomagolást felbontotta. A Rendelet ezen rendelkezése vonatkozik a gyárilag szoftverrel előtelepített termékek értékesítése esetére, így amennyiben a fogyasztónak minősülő vevő a termék csomagolását felbontja vagy a termékre gyárilag előtelepített szoftvert elindítja, az a szoftver csomagolása felbontásának minősül és ebben az esetben a vevő ezen termék vonatkozásában nem gyakorolhatja az elállási jogot. Szolgáltató ezért kifejezetten felhívja a fogyasztónak minősülő vevő figyelmét arra, hogy a gyárilag szoftverrel előtelepített termékek rendelése előtt ezen körülményt vegye figyelembe.

A Rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vevő nem gyakorolhatja elállási jogát olyan előre nem gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

5.4. Elállás esetén a fogyasztónak minősülő vevő a sértetlen terméket és a termékhez mellékelt minden kiegészítő terméket (pl. szoftver, kézikönyv, vezeték, dokumentáció, stb.) a számlával vagy annak másolatával együtt, saját költségén, megfelelő csomagolásban köteles visszaküldeni vagy visszavinni a Szolgáltató címére. Ha a fogyasztónak minősülő vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden részére átadott kiegészítő terméket, Szolgáltató a termék vételárát a hiányzó kiegészítő termékek árával csökkentetten fizeti vissza a vevőnek.

5.5. A Szolgáltató a Webáruházban kizárólag sérülésmentes vagy a rendeltetésszerű használatot meg nem haladóan használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat és a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket a fogyasztónak minősülő vevő részére megtéríteni. A Szolgáltató követelheti a fogyasztótól a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését, továbbá azon értékcsökkenés és kár megtérítését, melyek a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból erednek.

5.6. A Rendeleten alapuló elállást indokolni nem kell. A Rendelet értelmében az egyértelmű, írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Írásbeli elállásnak kizárólag a telefax, e-mail útján vagy postai úton igazolhatóan megküldött elállás minősül. A fogyasztónak minősülő vevő elállási jogát a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező és a Webáruház honlapján közzétett elállási nyilatkozat-minta kitöltésével és megküldésével vagy az elállási jog gyakorlására vonatkozó egyértelmű nyilatkozat megküldésével gyakorolhatja.

5.7. A visszaküldött termék Szolgáltató részére történő visszajuttatásának költségei a vevőt terhelik. A fogyasztónak minősülő vevő a visszaküldendő terméket - jelen ÁSZF 5.4. pontjában részletezett kiegészítő termékekkel együtt - személyesen is jogosult visszavinni, továbbá a Szolgáltató futárával visszaküldeni Szolgáltató szaküzletének címére. Utánvéttel, illetve egyéb postai szolgáltatás igénybevételével visszaküldött terméket a Szolgáltató nem vesz át, továbbá ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Amennyiben a vevő nem a jelen ÁSZF és a hatályos jogszabályok szerint közli és gyakorolja elállási jogát, úgy a Szolgáltató a vételárat nem téríti vissza, azonban - előzetes egyeztetést követően - mód van a termék visszaküldésére a vevő részére. Ennek az újbóli kiszállításnak a költségei a vevőt terhelik.

5.8. A fogyasztónak minősülő vevő által jogszerűen gyakorolt elállás kézhezvételét követően a Szolgáltató írásban haladéktalanul visszaigazolja a vevőnek az elállási nyilatkozat megérkezését. A vevő a terméket köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlásának napjától, azaz az elállási nyilatkozat Szolgáltatóval történt közlésétől számított tizennégy (14) napon belül visszaküldeni vagy személyesen visszavinni a Szolgáltató részére. A Szolgáltató a fogyasztónak minősülő vevő által jogszerűen gyakorolt elállástól számított tizennégy (14) napon belül téríti vissza a fogyasztó által megfizetett teljes vételárat és a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket azzal, hogy a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vételárat és a költségek összegét, ameddig a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta vagy minden kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

5.9. Amennyiben a vevő a Webáruházban minőségi hibás, sérült, vagy más módon csökkent minőségű terméket vásárol, mely állapotról a Szolgáltató a vevőt a megrendelés előtt tájékoztatta, úgy ezen hibára, sérülésre vagy csökkent minőségre hivatkozással a vevő a megrendeléstől nem állhat el, a létrejött szerződést nem jogosult felmondani, tekintettel arra, hogy a megrendelt termék ezen tulajdonságára a Szolgáltató a figyelmét felhívta és annak ismeretében döntött a megrendelésről.

Kapcsolódó dokumentumok:

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT(PDF)

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól(PDF)

6. A felelősség korlátozása, illetőleg kizárása

6.1. A Webáruházban való vásárlás feltételezi a vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

6.2. A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

-    Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
-    A Webáruházban megjelenített termék kifogyása. A Szolgáltató bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.
-    Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
-    Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
-    Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése vagy megsemmisülése.
-    Bármely szoftver nem megfelelő működése.
-    Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

6.3. A Szolgáltató kizárja felelősségét minden közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.

6.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az adatvesztésből, a szoftver-helyreállításból, állási időből a vevőnél esetlegesen felmerülő károkért és elmaradt haszonért, valamint a vevőnél bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért sem.

6.5. A vevő által a termékeken használt, tárolt, képzett adatok rendszeres mentése a vevő kötelezettsége.

6.6. Vevő teljes körű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. A Szolgáltató ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

7. Hatály és módosítás

7.1. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. A módosítást követően bármely szolgáltatás igénybevételével a felhasználó elfogadja a módosított ÁSZF rendelkezéseit.

8. Vegyes rendelkezések

8.1. A Szolgáltató rendszere a vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a vevők által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal, kivéve, amennyiben ehhez a vevő hozzájárult.

8.2. A Szolgáltató jogosult a vevők részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a vevő a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.

8.3. A vevő a 8.1. pont, illetve a 8.2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni.

8.4. A Szolgáltatás tájékoztatja a vevőket, hogy a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

8.5. A fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, a Szolgáltató 1119 Budapest, Vahot utca 6. (Alfa irodaház) földszint 21. szám alatti ügyfélszolgálatán. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) eljárását is kezdeményezheti.

Budapest, 2014. június 13.

RBNet.hu
Korlátolt Felelősségű Társaság



Linkajánló:
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogassa meg a notebookzone.hu webüzletet a ShopManian

Kezdőlap - Termékeink - Elérhetőségeink, ÁSZF - Adatvédelem - © RBNet.hu Kft. - 2005-2012. [Design: RoBfeatDekS - Code: RoB - Hosted by: Exceex Online]